Monday, June 13, 2011

Weekend di KL

Hari sabtu tadi aku ada job shoot wedding di Wisma Sejarah KL, aku jadi second fotografer untuk member aku sham. Niat dalam hati aku nak shoot apa yang aku nampak menarik sepanjang trip job ni...walaupun tak dapat shoot semua dapat snap sikit jadi la...berkongsi pandangan mata ku hari sabtu di Kuala Lumpur...Kepada Sham KKB terima kasih sudi bagi peluang untuk aku join job ko...Selamat Pengantin Baru Fakhrul + Adibah: semoga berbahagia sehingga keakhir hayat..amin

Klik Sini untuk lebih foto
Pic semasa minum petang di Tasik Titiwangsa, best gak lepak sini..layan siot..suasana KL masa ni kureng sikit pasal langit KL agak berjerubu jadi tak nampak sangat view sebenar KL. Lepas lepak kat Titiwangsa kami plan gerak ke Taman Layang-Layang Kepong pulak saje nak tengok Daus + Mokh shoot talent untuk projek depa...bagi aku ini peluang untuk tengok tempat baru..kacak gak tempat nye + ramai orang main layang-layang ye la kan nama pun taman layang-layang



Thanks to Zul + Fendi yang berniaga di Taman Layang-Layang  dan kepada Siti + Lana the Cat sebab sudi bagi special pose untuk lensa saya...itulah perjalanan ku 'Weekend di KL'

No comments:

Post a Comment