Tuesday, June 14, 2011

Operasi Cabut Gigi Nur Adibah

Actually kali ni adalah kali ke-2 adibah kena cabut gigi sebab gigi baru dah tumbuh jadi untuk memudahkan pertumbuhan gigi baru tu jadi gigi lama perlu dicabut walaupun masih elok. Jadi hari ni aku masuk keje lewat sikit ( time slip ) untuk bawak adibah ke klinik. 3 minggu lepas masa cabut gigi kali pertama tak sempat nak snap masalah cam kali ni aku dah ready..nah ceritanya....hehehe..kesian anak abi tahan sakit...
Kami anak beranak sarapan dulu ka hulu bernam..dah lama dah sarapan kat sini..tau dek umi dia kami lepak sini mesti muncung muka sebab tak bawak dia..hehehe

 Adibah bersama no giliran..alhamdulillah orang tak ramai...
 Masa operasi mencabut gigi..kali ni sakit sikit nampaknya mungkin sebab gigi tu kuat lagi kot...kesian anak abi....Thanks Doc bagi snap pic..
Selepas cabut gigi...aku yang tua ni pun tengok ngeri...eeeeeeeeeee

3 comments:

  1. aku dlu lari dari skolah sbb takut cabut.last2 gigi berlapis.mak aku ckp ''padan muka''

    ReplyDelete
  2. hahaha...ko tak pe..jantan ni...ni gadis..kena jaga penampilan...tapi memang sakit do..tengok pic no.3 tu...

    ReplyDelete