Monday, June 20, 2011

StreetPhoto:From Pekan Behrang Stesen To Pasar Malam Tanjong Malim

Hari: Sabtu 18.6.2011( hari cuti isteri dan anak² balik kampung )
Tujuan aku adalah untuk mengasah mata cuba praktikkan apa yang dipelajari. Seawal pkl 7.00am aku dah tercanggak di pekan Behrang Stesen.Sebelah pagi aku shoot sorang sebelah petang shoot dengan bro shidi yang balik bercuti. Dari mata kaca lensa ku....

 Pekan ni penduduknya tak ramai dalam 300 hingga 400 orang sahaja...dulu cecah seribu lebih tapi disebabkan kawansan ni agak terpinggir dari pembangunan ramai penduduk disini cabut lari --Sumber dari penduduk setempat


 Majoriti penduduk disini berbangsa cina tapi depa cukup ramah, hilang rasa cuak aku nak snap gambar kat pekan ni..



Nasi lemak kat kedai ni sedap...rasa nak pergi lagi...





gambar sendiri buat kenangan....
  Sebelah malam aku bersama bro Rashidi pergi ke pasar malam Tanjong Malim untuk snap apa yang boleh disnap..almaklumla dua-dua 'bujang' la katakan..apa pun thanks kepada shidi share knowledge dan pengalaman...ohhsemmmm





Psikologi orang meniaga..buat aku 'Tersenyum'
Credit to Epoi dan kawan dia bagi pose yg baekk punyeee..
Lepas ni nak shoot kat mana pulak ye....eeemmmmm

2 comments:

  1. ebin gambar yg kerusi 3 tuh,, best.. byk yg boleh diceritakan dgn gambar cmtuh..terbaek..yang anjing tuh pun sama..terbaek. aku rasa hang dh berjaya asah mata utk melihat dlm segi espek photog...usaha lagi kulaan.

    ReplyDelete
  2. tq bro..masih banyak kekurangan yg telah dikenal pasti..aku try improve outing 26.jun ni...

    ReplyDelete