Monday, June 6, 2011

Ke Chenderung Balai 12 we goOooOoOo..

Hari Jumaat dan Sabtu lepas aku berpeluang pergi ke Chenderung Balai 12 dekat dengan area Langkap untuk shoot wedding Nurul Aziatul Azua + Sulaiman. Ini pertama kali aku jejakkan kaki ke Chenderung Balai 12 sebelum ni dengar dari mulut org jerrr...dan kali ni aku buat satu keje gila dimana sambil drive aku cuba snap apa yang aku nampak menarik ni kes malas nak behenti la ni..hahahahaha...My picture tell you the story...




 On the way balik singgah jap di Masjid Sungkai ( lupa nak ambik nama betoi masjid ni ) Subhanallah cantekk nya langit Allah...


Untuk lebih foto klik disini : http://www.harbinphotoart.blogspot.com

2 comments:

  1. aku kalau pemandangan mcm ni mmg aku suka sangat.. lawa Ben hat ni view dia...

    ReplyDelete
  2. tq ejan...right moment right time..alhamdulillah dapat snap..

    ReplyDelete