Wednesday, August 10, 2011

Grill raya untuk rumah aku

Sebelum ni kalau nak tinggalkan rumah cuma berdo'a dan tawakal pada Allah semoga rumah aku selamat tidak diceroboh, alhamdulillah semalam settle urusan pasangan grill kat rumah aku setelah hampir setahun rumah aku tak ber grill sampaikan ada dikalangan jiran dan kawan² soksek soksek kenapa la aku tak pasang grill tak tau la apa cite yang depa sebarkan. Sebabnya duit tak cukup itu jer, banyak sangat cabangnya duit aku ni. Tapi secara jujurnya aku kalau boleh taknak pasal grill macam rumah kampung dulu-dulu tapi mengenangkan keadaan keselamatan sekarang terpaksa jugak la bukan apa rasa hidup macam dalam lokap la pulak..hehehe..terima kasih kepada abang zul kerana melayan kerenah kami sekeluarga yang agak cerewet ni...nahh kau wahai rumah grill raya kau..suke la tu...hehehe

5 comments: