Wednesday, August 24, 2011

Al- Fatihah untuk Cikgu Man

arwah Cikgu Man lima dari kanan barisan belakang bersama rakan-rakan dan jurulatih Gayong Pusaka Pulau Pinang 1997
Hari yang ke 20 dalam bulan ramadan aku dapat berita dari fazali partner sparing aku dulu yang Cikgu Man telah kembali ke rahmatullah akibat kemalangan jalan raya...dah lama aku tak jumpa Cikgu Man rasanya dah dekat 10 tahun la...bila aku start keje di Shah Alam/Tanjong Malim jarak dan masa jadi halangan..banyak juga kenangan aku dengan Cikgu Man...yang paling tak boleh lupa dia mengajar aku dan fazali 1 malam jer buah pisau sebagai persiapan kami sebelum pergi ke Gurun Kedah untuk latihan khusus dan ujian bengkong merah...Cikgu Man curahkan segala ilmu persilatan yang dia ada tanpa minta sebarang bayaran pun kat kami...Semoga Allah menempatkan beliau dikalangan orang-orang yang beriman dan dirahmati...Amin..Al- Fatihah hadiah untuk Cikgu Man

No comments:

Post a Comment