Wednesday, March 16, 2011

Sunset @ Tasik YDP Slim River

Hari cuti yang ke 2...alhamdulillah cuaca terang menderang, anak isteri semua outstation jadi aku bosan tahap gaban tetiba teringat usul rangga aka adik nak shoot sunset kat tasik di Slim River. Berbekalkan harapan yang tebal didada ( ayat sastera..hehehe ) start superbike aku terus gerak ke slim river..alhamdulillah cuaca terang jer...dan seperti yang dijangka..aku dapat hasilnya..alhamdulillah..mengunakan aperture kiraan besar f 10 keatas ( mengikut kesesuaian la ) aku terus shoot dan hasil nyeeee...........



Untuk lebih gambar silakan ke:

3 comments:

  1. mujur aku x terdelete td..hehe...ape pon nice bro..

    ReplyDelete
  2. bagus...nti bawak model ke sana lak..main cls

    ReplyDelete
  3. nanti sesama kita shoot kat situ...boleh belajar sesama...

    ReplyDelete