Wednesday, March 30, 2011

Bekalan untuk mati nanti...Insya'Allah

Hari minggu hari untuk berehat..dulu hari minggu bagi aku hari untuk buat duit lebih, overtime kat kilang...sebulan buat  4 kali keje hari minggu sure kaya raya..hahaha tapi semenjak tak de OT ni hari minggu aku banyak habiskan masa dengan famili + hobi + kawan²...dua minggu lepas aku tergerak nak tolong kawan² satu taman untuk buat padang simen kat sekolah agama rakyat di kawasan behrang ni....kerja gotong royong sebab nak jimat kos maklum la kurang sekolah agama kurang dapat bantuan..terdetik dalam hati aku...kerana Allah ini adalah Overtime untuk bila mati nanti..untuk anak² sekolah agama rakyat bermain dan belajar...semoga Allah terima apa yang aku buat...Amin..kepada yang nak menderma untuk sekolah Agama Rakyat Bandar Behrang 2020  boleh hubungi Ustaz Sayed 0125278590 ( buat saham untuk bekalan mati nanti )

Gambar kawan² sedang bergotong royong


No comments:

Post a Comment